top of page

System analyst – Loyality program

Senior rendszerszervezÅ‘ként a vállalati igények alapján technikai megoldásokat fogsz tervezni és irányítani banki partnerünk hűségprogramjának implementálásához. Kulcsfontosságú szerepet fogsz játszani a business-, IT fejlesztÅ‘-, architektúra- és IT biztonsági csapatokkal való együttműködésben. Ehhez erÅ‘s analitikai készségekre lesz szükséged, a rendszerarchitektúra megértésére és az alapvetÅ‘ technológiai keretrendszerek ismeretére. Ezen kívül vezetni fogod a technológiai megoldások megvalósítását, amelyek javítják az ügyfél-elkötelezÅ‘dést, a program skálázhatóságát és teljesítményét.

​

Helyszín: Budapest
Munkavégzés típusa: Hybrid, heti 2 nap home office
Munkavégzés ideje: Teljes munkaidÅ‘

Feladatok

Technikai követelmények és megoldások tervezése:

  • Vállalati igények összegyűjtése, dokumentálása és technikai specifikációkká alakítása a fejlesztÅ‘ csapatok számára.

  • Szoros együttműködés az IT fejlesztÅ‘kkel és termékcsapatokkal a hűségprogram céljait támogató technológiai megoldások tervezésében és megvalósításában.

  • Együttműködés az vállalati-, infrastruktúra- és biztonsági architect-ekkel a helyes irányelvek betartása és optimális megoldások keresése érdekében.

  • Annak biztosítása, hogy minden technikai követelmény megvalósítható, skálázható és illeszkedik a vállalat technológiai infrastruktúrájához és képességeihez.

  • Az IT fejlesztési irányelvek, metodológiák felügyelete és kidolgozása a megfelelÅ‘ minÅ‘ség és hatékony szállítás biztosítása érdekében.

 

Rendszerintegráció és adatáramlás:

  • A hűség rendszerek integrálása CRM platformokkal, ügyféladatbázisokkal és harmadik féltÅ‘l származó alkalmazásokkal.

  • Az adatáramlások elemzése és feltérképezése a rendszerek között, annak biztosítása érdekében, hogy az ügyfél- és hűségadatok zökkenÅ‘mentesen áramoljanak a különbözÅ‘ platformok és adatbázisok között.

  • Adatintegritási, biztonsági és megfelelÅ‘ségi problémák azonosítása és kezelése, hogy minden ügyféladat védett legyen.

 

Hűségplatform menedzsment:

  • A leendÅ‘ kolléga kulcsfontosságú technikai személy a hűségplatform telepítése, konfigurálása és fejlesztése terén, beleértve az új funkciók, jutalomrendszerek és ügyfélorientált funkciók bevezetését.

  • Együttműködés a beszállítókkal, szolgáltatókkal és belsÅ‘ csapatokkal a platformfrissítések, új integrációk és hibajavítások kezelésében.

  • A hűségtechnológia optimalizálása üzleti igények és teljesítménymutatók alapján történÅ‘ fejlesztési javaslatokkal.

 

Tesztelés és minÅ‘ségbiztosítás:

  • Tesztelési követelmények meghatározása, tesztelési esetek készítése és az alapos IT tesztelés biztosítása az új hűségfunkciók vagy rendszerfrissítések UAT elÅ‘tti elindítása elÅ‘tt.

  • Együttműködés a QA csapatokkal a hibák és teljesítményproblémák azonosítása és gyors megoldása érdekében, minimalizálva a felhasználói élményre gyakorolt hatásokat.

  • Biztosítani, hogy a hűségprogram fejlesztése megfelelÅ‘en tesztelve és validálva legyen az üzleti és technikai követelményeknek megfelelÅ‘en.

 

Együttműködés és érdekeltek kommunikációja:

  • Kapcsolattartás a business érdekeltekkel, terméktulajdonosokkal és technikai csapatokkal annak biztosítása érdekében, hogy a hűségprojektek összhangban legyenek a stratégiai célokkal.

  • Technikai ismeretek és frissítések világos, tömör bemutatása nem technikai érdekeltek számára, összetett technikai koncepciók üzleti nyelvre történÅ‘ lefordítása.

  • Annak biztosítása, hogy minden érintett fél idÅ‘ben értesüljön a technikai változásokról, ütemtervekrÅ‘l és az ügyfélélményre gyakorolt hatásokról.

Elvárások

  • Minimum 5 év tapasztalat rendszerszervezÅ‘i pozícióban, erÅ‘s technológiai, rendszerintegrációs és adatkezelési fókuszáltsággal.

  • Tapasztalat CRM és hűségplatform implementációs projekteken, mint például Salesforce, Microsoft Dynamics vagy hasonló rendszerek.

  • Gyakorlat az adatintegrációs projektekben, API kezelésben és felhÅ‘ alapú hűség rendszerek kezelésében.

  • Tapasztalat az üzleti igények technikai specifikációkká alakításában, valamint a teljes projekt életciklus kezelésében a koncepciótól a bevezetésig.

  • RendszerszervezÅ‘ eszközök, SQL és adatvizualizációs platformok (pl. Tableau, Power BI) használatában szerzett jártasság.

  • AlapvetÅ‘ rendszerarchitektúra ismeretek, API-k, adatmodellezés és felhÅ‘technológiák (pl. AWS, Azure) megértése.

  • Kiváló problémamegoldó képesség, technikai problémák diagnosztizálásához és hatékony megoldások javaslatához.

  • Kiváló kommunikációs készségek, mind technikai, mind nem technikai csapatokkal való együttműködéshez.

  • Részletorientált és kiváló szervezési készségek, több projekt és prioritás párhuzamos kezeléséhez.

  • FelsÅ‘fokú végzettség számítástechnika, informatikai rendszerek, mérnöki vagy üzleti területen. Mesterfokozat vagy műszaki tanúsítvány elÅ‘nyt jelent.

  • Agilis metodológiák- és menedzsment eszközök, például JIRA és Confluence ismerete.

Előnyt jelent

  • Solution/domain architect tapasztalat a pénzügyi szektorban.

  • Egyedi fejlesztésű szoftverek vagy szoftverkomponensek műszaki felügyelete.

  • Kiberbiztonsági elvek ismerete, különös figyelemmel az ügyféladatok védelmére és megfelelÅ‘ségre.

  • Front-end fejlesztési elvek és lehetÅ‘ségek ismerete.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem

  • Rugalmas munkavégzési lehetÅ‘ség

  • FejlÅ‘dési lehetÅ‘ség, tréningek és szakmai képzések

  • Kihívásokkal teli projektek a pénzügyi szektor élvonalában

  • Dinamikus munkakörnyezet és támogató csapat

  • Modern munkakörnyezet

bottom of page