top of page
Hogyan kezeljük egy krízis gazdasági hatásait

Krízis esetén a megoldáshoz minden emberi aspektust figyelembe véve együtt kell gondolkozni és dolgozni: vezetÅ‘knek, beosztottaknak, megrendelÅ‘knek, partnereknek, beszállítóknak.

E nehéz helyzet kezelésére szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani Frederic Laloux könyve nyomán néhány gondolatot és életbÅ‘l vett példát, arról hogy „A jövÅ‘ szervezetei” hogyan kezelik az ehhez hasonló válság helyzeteket.

​

Ajánljuk ezeket mindenkinek, de legfÅ‘képpen a CEO-k és HR vezetÅ‘k számára!

 

  • FAVI krízis: „Öböl-háború miatt visszaestek az autómegrendelések. … Egyetlen kézenfekvÅ‘ megoldás volt: elbocsátani a meghatározott idejű szerzÅ‘déssel foglalkoztatottakat.”

​

  • Buurtzorg krízis: „2010-ben…egészségbiztosító társaságok azzal fenyegetÅ‘znek, hogy visszatartják négymillió euró kifizetését. … Az összeomlás réme fenyegetett.”

​

  • AES krízis: „2001 Å‘szén, a terroristatámadások és az Enron összeomlása után az EAS részvényei zuhanni kezdtek. … A legégetÅ‘bb kérdés az volt: hány erÅ‘művet kell eladniuk, és melyiket…”

​

  • AES elbocsájtások: „…szinte minden alkalommal létszámfelesleggel találkoztunk. … Csak ritkán volt szükség arra, hogy távozásra kérjük az embereket.”

​

A fenti történetek „emberi” megoldásai az alábbi könyv részletekben találhatóak:

További információ a könyvrÅ‘l és vásárlási lehetÅ‘ség >ITT<

More information about the book and opportunity to buy >HERE<

bottom of page