Hogyan kezeljük egy krízis gazdasági hatásait

Krízis esetén a megoldáshoz minden emberi aspektust figyelembe véve együtt kell gondolkozni és dolgozni: vezetőknek, beosztottaknak, megrendelőknek, partnereknek, beszállítóknak.

E nehéz helyzet kezelésére szeretnénk a figyelmetekbe ajánlani Frederic Laloux könyve nyomán néhány gondolatot és életből vett példát, arról hogy „A jövő szervezetei” hogyan kezelik az ehhez hasonló válság helyzeteket.

Ajánljuk ezeket mindenkinek, de legfőképpen a CEO-k és HR vezetők számára!

 

  • FAVI krízis: „Öböl-háború miatt visszaestek az autómegrendelések. … Egyetlen kézenfekvő megoldás volt: elbocsátani a meghatározott idejű szerződéssel foglalkoztatottakat.”

  • Buurtzorg krízis: „2010-ben…egészségbiztosító társaságok azzal fenyegetőznek, hogy visszatartják négymillió euró kifizetését. … Az összeomlás réme fenyegetett.”

  • AES krízis: „2001 őszén, a terroristatámadások és az Enron összeomlása után az EAS részvényei zuhanni kezdtek. … A legégetőbb kérdés az volt: hány erőművet kell eladniuk, és melyiket…”

  • AES elbocsájtások: „…szinte minden alkalommal létszámfelesleggel találkoztunk. … Csak ritkán volt szükség arra, hogy távozásra kérjük az embereket.”

A fenti történetek „emberi” megoldásai az alábbi könyv részletekben találhatóak:

További információ a könyvről és vásárlási lehetőség >ITT<

More information about the book and opportunity to buy >HERE<